ارسال بیش از 3 هزار بسته گوشت قربانی از سوی موسسه خدیجه(س) به نیازمندان سیستان و بلوچستان
ارسال بيش از 3 هزار بسته گوشت قرباني از سوي موسسه خديجه(س) به نيازمندان سيستان و بلوچستان

ارسال بیش از 3 هزار بسته گوشت قربانی از سوی موسسه خدیجه(س) به نیازمندان سیستان و بلوچستان

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد سيستان و بلوچستان گفت: 3 هزار و 600 بسته گوشت قرباني و نمک متبرک توسط موسسه حضرت خديجه (س) و خيرين برنامه تلويزيوني سمت خدا به سيستان و بلوچستان ارسال شده است
شناسه خبر : 13095 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۶:۴۵

حجت الاسلام «مهدی پودینه» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان سیستان وبلوچستان، اظهار کرد: موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها یکی از مراکز پیشتاز در امر حمایت از نیازمندان کشور است که در این زمینه برنامه های مستمری دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: سیستان و بلوچستان یکی از استانهایی است که همواره مورد عنایت موسسه حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا بوده و است.

 

پودینه گفت: متولیان موسسه حضرت خدیجه (س) با کمک خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا در جدیدترین اقدام خودشان، محموله ای را شامل 3 هزار و 600 بسته گوشت قربانی به همراه نمک متبرک از بارگاه حضرت امام رضا علیه السلام به استان ارسال کرده اند.

 

وی افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با دریافت این محموله اقدام به توزیع آن به مقدار هر بسته یک و نیم کیلو گوشت قربانی به همراه نمک متبرک بارگاه حضرت امام رضا علیه السلام بین نیازمندان کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان افزود:  شناسایی نیازمندان و کار توزیع گوشت گوسفندی و نمک متبرک توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در شهرهای زاهدان، زابل و ایرانشهر در ایام دهه کرامت انجام شد.

 

حجت الاسلام پودینه یادآور شد: همچنین موسسه حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا در هزینه های طبخ غذا ویژه نیازمندان حاشیه شهر زاهدان در روز میلاد حضرت معصومه (س) مساعدت کردند و نیز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان اقدام به طبخ و توزیع هزار پرس غذای گرم کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان افزود: حجم بیشتر گوشت قربانی و غذای گرم در بین نیازمندان حاشیه نشین توزیع شد.