کانون‌های مساجد خاستگاه تربیت نیروهای کارآمد برای فعالیت در جبهه فرهنگی انقلاب به شمار می‌روند
کانون‌هاي مساجد خاستگاه تربيت نيروهاي کارآمد براي فعاليت در جبهه فرهنگي انقلاب به شمار مي‌روند
امام جمعه زاهدان؛

کانون‌های مساجد خاستگاه تربیت نیروهای کارآمد برای فعالیت در جبهه فرهنگی انقلاب به شمار می‌روند

‎آيت‌الله محامي ضمن گراميداشت 18 اسفند سالروز تاسيس کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، اين مراکز را خاستگاهي دانست که مي‌توانند نيروهاي کارآمد را براي حضور و فعاليت در جبهه فرهنگي انقلاب تربيت کنند.
شناسه خبر : 25995 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۵۳

‎به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌‌ای (فهما) از استان سيستان و بلوچستان: آيت الله «مصطفي محامي» در سالگرد تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با تبريک اين مناسبت در زاهدان اظهار کرد: کار فرهنگي فراگير در جامعه از آموزه‌هاي ائمه بزرگوار ما محسوب می شود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد يکي از عرصه هاي فعاليت و آموزش فرهنگ صحيح مسجدي در جامعه است که مي‌تواند خاستگاه و منشاء براي کشف و پرورش استعداد نيروهاي کارآمد و به کارگيري آنان در جبهه هاي فرهنگي به صورت متحد باشد.

وي با اشاره به اينکه تهاجم فرهنگي دشمنان هروزدر حال قوي‌تر شدن استT افزود: بايد تمامي مساجد شيعه و سني کار فرهنگي موثر را در ميان جوانان و نوجوانان رواج دهند امام جمعه زاهدان با بيان اينکه بايد زمينه حضور اقشار مختلف مردم در تمامي سنين در کانون هاي فرهنگي و هنري فراهم شود افزود کانون هاي فرهنگي هنري نه تنها محلي براي تجمع بلکه بايد تبدیل به مکاني براي ايجاد انگيزه نشاط و شکوفايي استعدادهاي جوانان و و نوجوانان شود.