مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر در زاهدان برگزار شد
مراسم جشن ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر در زاهدان برگزار شد
با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر در زاهدان برگزار شد

مراسم جشن ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي به همت ستاد فهما استان سيستان و بلوچستان برگزار شد.
شناسه خبر : 27973 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از استان سيستان و بلوچستان: مراسم جشن ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر 22 خرداد ماه به همت ستاد فهما استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حجت الاسلام پودينه در این مراسم که در محل مسجد فاطمه معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) الگوي تمام عيار و ارزشمندی براي دختران و زنان محسوب می شوند و تمامي دختران ايران اسلامي بايد به اين بانوي شايسته اقتدا کنند.

مدیر ستاد فهما استان سیستان و بلوچستان با بيان اينکه آن حضرت داراي القاب مختلفی از جمله «کریمه» هستند، تصریح کرد: احاديث بيشماري از معصومين در منزلت زيارت خواهر گرامي امام رضا (ع) به دست ما رسيده است که همه این احادیث حکایت از مقام و منزلت اين بانوي گرامي دارند.

گفتني است مديحه سرايي ذاکرين اهل بيت(ع)، اجرای برنامه از سوی گروه هاي طنز، اجرای گروه «صبح ظهور» از جمله بخش های دیگر این مراسم بود، ضمن اینکه در پایان از دختران هم نام حضرت معصومه(س) با اهدای جوایزی تقدیر شد.

کلمات کلیدی: دهه کرامت زاهدان