جلسه کارگروه پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد
جلسه کارگروه پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامّتان در استان سيستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه کارگروه پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه کارگروه پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامّتان، باهدف ارائه راهکار به منظور مشارکت حداکثري فعالان قرآني کانون هاي مساجد برگزار شد.
شناسه خبر : 32065 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سیستان وبلوچستان: کارگروه مسابقات قرآنی مدهامّتان با هدف ارائه راهکارها و پیشنهادات برای حضور حداکثری فعالین قرآنی کانون ها روز گذشته در محل ستاد استانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی پودینه» در این جلسه با اشاره با آغاز پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان وضرورت مشارکت حداکثری اعضای کانون ها در این رویداد قرآنی اظهار کرد: این دوره مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم، اذان، مکبری، قرائت نماز واستعدادیابی برگزار می شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت رابطین شهرستان از جمله اقدامات این ستاد برای اطلاع رسانی مسابقات قرآنی مدهامّتان است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد سیستان وبلوچستان ادامه داد: باتوجه به شیوع کرونا، برگزاری این جشنواره به صورت غیرحضوری ومجازی بوده و بنا داریم از ظرفیت نخبگان قرآنی شیعه و سنی منطقه برای حضور در مسابقات استفاده کنیم.


وی در پایان با بیان اینکه فرآیند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات به سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.