برگزاری جشن دهه کرامت
برگزاري جشن دهه کرامت

برگزاری جشن دهه کرامت

روحاني کاروان سفيران کريمه اهل بيت حضرت معصومه(س) گفت: دختران سرچشمه جوشان مهر و محبت و عشق و صفا در زندگي هستند.
شناسه خبر : 48428 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۹

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سیستان و بلوچستان، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت کاروان سفیران کریمه خادمین و پرچمداران مطهر حضرت معصومه در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای شهرستان زاهدان با مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد قاسمی سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) و روحانی کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در این مراسم ضمن تبریک بمناسبت روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت بیان داشت:مراسمات و افتتاحیه برنامه های دهه کرامت را با یاد شهداء آغاز میکنیم که قطعاً یاد شهداء مایه آرامش دلها می باشد.

وی در ادامه مراسم بیان داشت: خادمین حضرت معصومه(س) که حاملین پرچم مبارک حرم هستند و این پرچم متبرک در این مکان متبرک که شهدای عزیزمان در اینجا آرام گرفتند موجب فزونی معنویات و خیر و برکات می شود.

قاسمی در این مراسم بیان داشت: در آستانه ی روز دختر هستیم که ریحانه ی خلقت خداوند هستند و دختران سرچشمه جوشان مهر و محبت و عشق و صفا در زندگی هستند و خوشابحال کسانی که از این نعمت زیبا بهره مندند.

در این مراسم که برنامه های متنوعی برگزار شد در پایان گلزار شهدای شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد و با ذکر فاتحه با مقام شامخ شهداء ادای احترام شد.