مهلت ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان تمدید شد.
مهلت ثبت نام مسابقات قرآني مدهامتان تمديد شد.
مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان از تمدید مهلت قبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد.

مهلت ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان تمدید شد.

پودينه : اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري براي ثبت نام در شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان تا 30 تير فرصت دارند.
شناسه خبر : 50375 تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان:مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد برای ثبت نام در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان تا 30 تیر ماه فرصت دارند.

 

حجت الاسلام مهدی پودینه با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی (مدهامتان) ویژه اعضای کانو های فرهنگی هنری مساجد ، گفت: این دوره از مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، اذان، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع)، حفظ جزء 30 و استعدادیابی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان به بخش ویژه کانون های مساجد شامل جلسات قرآن کریم، تولیدات هنری و تلاوت نور اشاره کرد و افزود: کسانی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان در دو دوره گذشته رتبه اول تا سوم را کسب کرده اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه در دو دوره گذشته رتبه اول تا پنجم ملی یا بین المللی را کسب کرده اند، نمی توانند در این جشنواره در همان رشته شرکت کنند.

 

پودینه با اشاره به مقاطع سنی شرکت کنندگان در مسابقات ،اضافه کرد: مقاطع سنی کودکان شامل رده سنی زیر هفت سال و جوانان شامل رده سنی 17 تا 30 سال می توانند در این مسابقات شرکت کنند، ضمن اینکه کودکان زیر هفت سال شرکت کننده در جلسات سنتی قرآن نیز می توانند با ارسال اجرای زنده و کوتاه خود در جلسه سنتی قرآن در بخش استعدادیابی شرکت کنند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: ترویج معارف قرآنی در جامعه ، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیتهای قرآنی اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در این دوره از جشنواره مدهامتان از یکم اردیبهشت آغاز شده و مهلت ثبت نام تا 30 تیر ماه سال جاری ادامه دارد، اظهار داشت: علاقه مندان جهت اطلاع و شرکت در مسابقات می توانند به سامانه بجه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir  مراجعه کنند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: کانون هایی که اعضای آنها در این مسابقات شرکت می کنند در ارزیابی فعالیت های کانون شامل امتیاز ویژه خواهند شد.