محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ
محکوميت حمله تروريستي به حرم حضرت شاهچراغ
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان:

محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ

پودينه:حمله تروريستي به حرم حضرت شاهچراغ را که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعي از هم وطنانمان شد،محکوم کرد.
شناسه خبر : 50609 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان:حجت الاسلام و المسلمین پودینه مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بیلوچستان حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) را که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هم وطنانمان شد،محکوم کرد.

 

حجت الاسلام مهدی پودینه اظهار داشت:بار دیگر حریم امن سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت،بارگاه منور حضرت شاهچراغ(ع) در شهر شیراز،شاهد اقدام تروریستی و جنایتکارانه ناشی از افکار پلید ناایمن سازی مکان های مقدس بود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه،این گونه اعمال ددمنشانه و غیرانسانی در هیچ مسلک و آیینی به جز آیین کفر و شیطان دیده نمی شود،گفت:خداوند خود انتقام گیرنده خون های پاک بی گناهان خواهد بود.

 

پودینه با محکومیت این اقدام تروریستی و ابراز انزجار از عوامل مزدور،چنین حرکات کور و مذبوحانه،اظهار داشت:علو درجات بهشتی برای شهیدان این حادثه و آرزوی بهبودی سریع برای مجروحان را خواستاریم.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای خدوم اطلاعاتی و امنیتی که به سرعت عامل این حمله را دستگیر کردند،گفت:قطعا با افشای دست های پشت پرده و شناسایی و معرفی آمرین این اقدام تروریستی چهره پلید دشمنان مردم بیش از پیش نمایان خواهد شد.

 

پودینه ضمن محکومیت شدید این اقدام مذبوحانه و طلب شفای عاجل برای مجروحین ،به روح خادم شهید عروج یافته درود می فرستیم و برخورد قاطعانه مسئولان ذی ربط با مسببین این اقدام غیر انسانی را از مسئولان مربوطه انتظار داریم و خواستار اشد مجازات برای عاملین این حمله از دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی شد.