رشد کمی و کیفی مطلوب مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان
رشد کمي و کيفي مطلوب مسابقات قرآني مدهامتان در سيستان و بلوچستان
داور مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان:

رشد کمی و کیفی مطلوب مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان

کامبوزيا:امسال در شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان شاهد رشد کمي و کيفي مسابقات قرآني بوديم.
شناسه خبر : 50980 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان:مهدی کامبوزیا گفت: امسال در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شاهد رشد کمی و کیفی مسابقات قرآنی بودیم که از متوالیان امر برگزار کننده جای تقدیر و تشکر دارد.

 

داور مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه آثار رسیده به ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در حد عالی بود و کار قضاوت را مشکل می کرد، اما با رصد و دقت بیشتر کار داوری انجام شد.

 

کامبوزیا تصریح کرد: امیدواریم روند شناسایی نخبگان قرآنی را در سالهای آینده به برکت برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان داشته باشیم.

 

وی افزود: ما باید این بذری را که کاشته ایم و استعدادهایی را که پیدا کرده ایم، نگهداری کنیم و این نگهداری به عهده خانواده ها، مراکز آموزشی قرآنی، آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی و از این دست است.

 

قاری برجسته و مدرس قرائت قرآن در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در مرحله برداشت، ما باید استعداد را معرفی کنیم زیرا به الگویی برای سایرین تبدیل می شود، ادامه داد: اگر مسابقات قرآنی با این هدف طراحی شود و بعد از مسابقات استعدادها رها نشوند موفق عمل کرده ایم.

 

کامبوزیا با اشاره به اینکه استعدادهای زیادی در طول انقلاب رشد کرده اند اما این مقدار کافی نیست و برخی از استعدادها از پروسه تربیتی خارج شده اند، گفت: امیدواریم مسابقات قرآنی منشاً خیر باشد، هرچقدر به جلو می رویم ضوابط مسابقات سخت تر می شود، اما ما معتقدیم به همه استعدادها در جای خودش توجه شود.