مسابقات قرآنی مدهامتان موجبات گرایش جوانان به قرآن کریم را فراهم کرده است.
مسابقات قرآني مدهامتان موجبات گرايش جوانان به قرآن کريم را فراهم کرده است.
داور مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان:

مسابقات قرآنی مدهامتان موجبات گرایش جوانان به قرآن کریم را فراهم کرده است.

سالارزهي: مسابقات قرآني مدهامتان مجبات گرايش جوانان و نوجوانان به قرآن کريم را فراهم آورده است.
شناسه خبر : 50981 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان:سالارزهی گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان موجبات گرایش جوانان و نوجوانان به قرآن کریم را فرهم آورده است.

 

داور مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسئولان در برگزاری مسابقات قرآنی اهتمام بیشتری داشته باشند، گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از بهترین مسابقات است که ستاد کانون های فرهنگی هنری کشور اجرای آن را به عهده دارد.

 

مولوی سالارزهی به آثار و برکات برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان اشاره کرد و یادآور شد: مسابقات قرآنی مدهامتان موجبات گرایش جوانان و نوجوانان و زمینه کشف استعدادهای آنها را در علوم قرآنی فراهم می کند.

 

وی با اشاره به اینکه توجه به قرآن در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها تاثیرگذار است، گفت: انسان با انس به قرآن، رفتار قرآنی پیدا میکند.

 

داور مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال مسابقات قرآنی مدهامتان از نظر کمی و کیفی در حد متوسط بود ولی قاریان و حافظان خوبی را برای شرکت در این دوره از مسابقات شناسایی کرده اند اما باید در اجرای مسابقات بیشتر کار و تلاش شود.

 

سالارزهی ادامه داد: مسئولان باید در برگزاری مسابقات قرآنی اهتمام بیشتری داشته، و در اجرای مسابقات، دستگاه های فرهنگی مشارکت داشته باشند.

 

وی به مزایا و معایب مسابقات قرآنی به صورت حقیقی یا در بستر فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقات قرآنی به صورت حقیقی قطعا تاثیر بیشتری در مقایسه با مجازی دارد، برگزاری مسابقات قرآنی به صورت حقیقی سبب انس و الفت جامعه قرآنی و تقریب می شود.