ادامه خدمت رسانی به زائرین پاکستان در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان
ادامه خدمت رساني به زائرين پاکستان در مرز ميرجاوه سيستان و بلوچستان
مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد خاتم الانبیاء(ص)،شهرستان میرجاوه:

ادامه خدمت رسانی به زائرین پاکستان در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان

ايمانفر: خدمت رساني به زائرين پاکستاني در موکب پيامبر اعظم(ص)، در مرز ميرجاوه سيستان و بلوچستان ادامه دارد.
شناسه خبر : 51071 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: ایمانفر گفت: خدمت رسانی به زائرین پاکستانی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد خاتم الانبیاء(ص)، شهرستان میرجاوه سیستان و بلوچستان ادامه داد: جوانان بومی و اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد اهل سنت شهرستان میرجاوه در یک حرکت خودجوش تصمیم به اجرای طرح با عنوان(قیچی مهربانی)،و اصلاح رایگان موی سر زوار پاکستانی در محل زائر سرای امام رضا(ع)، مستقر در پایانه مرزی میرجاوه نمودند، که در این طرح بتوانند اندک خدمتی به زائرین حسینی بنمایند.

 

ایمانفر اظهار داشت: نخستین ایستگاه خدمت رسانی به زوار پاکستانی در مرز میرجاوه قرار دارند، مرز میرجاوه همه ساله در ماه صفر میزبان تعداد زیادی از زوار پاکستانی است که قصد حضور در پیاده روی اربعین را دارند.

 

مسئول قرارگاه حضرت پیامبر اعظم(ص) اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مستقر در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان ادامه داد: شیعه و سنی دوشادوش هم با شوق وصف ناشدنی در مرز میرجاوه به استقبال زوار پاکستانی رفته و خدمت رسانی می کنند.