رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به سیستان و بلوچستان سفر می کند.
رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور به سيستان و بلوچستان سفر مي کند.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان:

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به سیستان و بلوچستان سفر می کند.

پودينه:
شناسه خبر : 51921 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: حجه الاسلام و المسلمین مهدی پودینه گفت: رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به سیستان و بلوچستان سفر می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان افزود: حجت الاسلام و المسلمین کمال خداداده، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فردا به سیستان و بلوچستان سفر می کند.

 

وی افزود: در ابتدای سفر یک روزه رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به سیستان و بلوچستان، وی در زاهدان با سرگزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان دیدار خواهد داشت. 

 

پودینه ادامه داد: دیدار با کرمی استاندار سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های سفر رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به زاهدان می باشد.

 

حجه الاسلام و المسلمین پودینه خاطر نشان کرد: رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک سفر می کند تا در مراسم جشن وحدت این شهرستان شرکت و سخنرانی و در این مراسم از تعدادی منادی وحدت و تقریب تقدیر و تشکر خواهد کرد.

 

وی افزود: غبار روبی مزار شهید حاج قاسم میرحسینی، دیدار با خانواده شهید اهل سنت، دیدار با فرماندار و امام جمعه از دیگر برنامه های سفر خداداده به شهرستان زهک است.