ادای احترام رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مقام شهدای جزینک منطقه سیستان
اداي احترام رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور به مقام شهداي جزينک منطقه سيستان
رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

ادای احترام رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مقام شهدای جزینک منطقه سیستان

خداداده:
شناسه خبر : 52050 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۰:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان:

حجت السلام والمسلمین کمال الدین خداداده در جریان سفر یک روزه به استان سیستان و بلوچستان با حضور در شهرستان زهک مورد استقبال فرماندار، مسئولان و رؤسای طوایف قرار گرفت.

 

وی با حضور در گلزار شهدای جزینک منطقه سیستان به مقام شهدای والا مقام این دیار ادای احترام کرد.

 

♦رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با حضور بر مزار شهید حاج قاسم میر حسینی جانشین حاج قاسم سلیمانی در لشکر 41 ثارالله، ضمن قرائت فاتحه، مزار این شهید را غبارروبی کرد.

 

♦نقل شده است در جنگ با داعش ( در سوریه ) شهید سلیمانی اکثر اوقات به این شهید بزرگوار متوسل می شدند. شهید سلیمانی در رثای هم رزم خود چنین گفته اند:

 

♦سردار رشید اسلام شهید میر حسینی بزرگ لشکر 41 ثارالله بود که واقعا من امروز ار هر مأموریتی جای خالی او را میبینم . شهید میرحسینی در بعد خودش در تمام صحنه جنگ تک بود. در مورد شهید میرحسینی هرچه بگویم احساس می کنم اصلا نمی توانم حق او را ادا کنم. خیلی روح بزرگی داشت. یک مالک اشتر به تمام معنا بود. من نمی دانم مالک هم توی صحنه سخت محاصره جنگ مثل شهید میرحسینی بوده یا نبوده. شهید میرحسینی فرمانده ای بود که همه ابعاد یک فرمانده اسلامی را با تعارف اصیل آقا امیر المومنین (ع) دارا بود. با معنویت ترین شخصیت لشکر ثارالله بود. صدای دلنشین آوای قرآن شهید میرحسینی را هر کس می شنید از خود بی خود می شد.