استقبال از کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در سیستان و بلوچستان
استقبال از کاروان سفيران کريمه اهل بيت حضرت معصومه(س) در سيستان و بلوچستان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان:

استقبال از کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در سیستان و بلوچستان

پودينه: همزمان با سالروز وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه(س) کاروان سفيران کريمه اهل بيت حضرت معصومه(س)، وارد شهرستان نيمروز سيستان و بلوچستان شدند.
شناسه خبر : 52555 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سالروز وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه(س)کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) وارد شهرستان نیمروز، سیستان و بلوچستان شدند.

 

حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همزمان با سالروز وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه(س)، کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) با پرچم متبرک آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و نذورات این آستان، صبح امروز وارد بخش مرکزی شهرستان نیمروز(ادیمی) شدند و مورد استقبال مسئولان و مردم قرار گرفتند.

 

وی افزود: ادای احترام به شهید گمنام و حضور در گلزار شهدای ادیمی، اولین برنامه این کاروان در اولین روز سفر به سیستان و بلوچستان بود.

 

پودینه با بیان اینکه سفر کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) از امروز آغاز می شود و تا 5 آبان طول می کشد، افزود: این کاروان متشکل از دو خادم و یک روحانی است و قرار است علاوه بر زابل به شهرستان های زهک، نیمروز و هامون هم سفر داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و هنری برای اعضای کاروان سفیران کریمه اهل بیت علیه السلام پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: دیدار و ادای احترام به شهدای شاخص، شرکت و سخنرانی در مراسمات وفات حضرت معصومه(س) در مساجد، مدارس و محلات، حضور و سخنرانی در همایش های(عفاف و حجاب ویژه دختران) و (مثل معصومه)، دیدار با مسئولان، عیادت از بیماران و شرکت در نماز جمعه، از جمله برنامه های کاروان سفیران کریمه اهل بیت علیه السلام در منطقه سیستان است.

 

پودینه گفت: دعوت و میزبانی از کاروان سفیران کریمه اهل بیت علیه السلام با همکاری و مساعدت اعضای شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان، دفتر امام جمعه، فرمانداری و اداره آموزش و پرورش شهرستان نیمروز و تولیت آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد.