ادای احترام کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) به مقام شامخ شهید حاج قاسم میرحسینی در زهک
اداي احترام کاروان سفيران کريمه اهل بيت حضرت معصومه(س) به مقام شامخ شهيد حاج قاسم ميرحسيني در زهک

ادای احترام کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) به مقام شامخ شهید حاج قاسم میرحسینی در زهک

کاروان سفيران کريمه اهل بيت حضرت معصومه(س) با حضور در گلزار شهداي بخش جزينک شهرستان زهک منطقه سيستان، به مقام شهداي والا مقام اين ديار از جمله شهيد حاج قاسم ميرحسيني اداي احترام کردند.
شناسه خبر : 52585 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) با حضور بر مزار شهید حاج قاسم میرحسینی جانشین حاج قاسم سلیمانی در لشکر 41 ثارالله، ضمن قرائت فاتحه، مزار این شهید را غبارروبی کردند.

 

در این مراسم حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان، فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان زهک حضور داشتند.

 

نقل شده است در جنگ با داعش( در سوریه) شهید سلیمانی اکثر اوقات به این شهید بزرگوار متوسل می شدند. شهید سلیمانی در رثای همرزم خود چنین گفته اند:

 

سردار رشید اسلام، شهید میرحسینی، بزرگ لشکر 41 ثارالله بود که واقعا من امروز در هر مأموریتی جای خالی او را می بینم. شهید میرحسینی در بعد خودش در تمام صحنه جنگ تک بود. در مورد شهید میرحسینی هرچه بگویم احساس می کنم اصلأ نمی توانم حق او را ادا کنم. خیلی روح بزرگی داشت. یک مالک اشتر به تمام معنا بود. من نمی دانم مالک هم توی صحنه سخت محاصره جنگ مثل شهید میرحسینی بوده یا نبوده. شهید میرحسینی فرمانده ای بود که همه ابعاد یک فرمانده اسلامی را با تعاریف اصیل آقا امیرالمومنین( ع) دارا بود. با معنویت ترین شخصیت لشکر ثارالله بود. صدای دلنشین آوای قرآن شهید میرحسینی را هر کس می شنید از خود بی خود می شد.