جزئیات برگزاری اولین سالگرد شهید شهرکی مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد مولای متقیان(ع) زاهدان
جزئيات برگزاري اولين سالگرد شهيد شهرکي مسئول کانون فرهنگي هنري مسجد مولاي متقيان(ع) زاهدان

جزئیات برگزاری اولین سالگرد شهید شهرکی مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد مولای متقیان(ع) زاهدان

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان گفت: مراسم بزرگداشت اولين سالگرد حجت الاسلام شهيد سجاد شهرکي امام جماعت و مسئول کانون فرهنگي هنري مسجد مولاي متقيان(ع) زاهدان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52655 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: حجت الاسلام مهدی پودینه اظهار داشت: مراسم بزرگداشت اولین سالگرد حجت الاسلام شهید سجاد شهرکی امام جماعت و مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد مولای متقیان(ع) زاهدان روز پنج شنبه 11 آبان ساعت 15 تا 16 در بلوار شهید میرحسینی گلزار شهدا برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان یادآور شد: همچنین به همین مناسبت روز پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مولای متقیان(ع) واقع در بلوار جمهوری قرائت دعای پرفیض کمیل را خواهیم داشت.

 

پودینه به ابعاد شخصیتی شهید سجاد شهرکی اشاره کرد و گفت: آن شهید علاوه بر اینکه امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان بود، در کسوت مدیر کانون فرهنگی هنری این مسجد نیز فعالیت داشت و الگویی سازنده برای بسیاری از نوجوانان و جوانان به شمار می رفت.

 

وی از همه فعالان فرهنگی هنری مساجد و مردم مومن، شهید پرور زاهدان خواست که مشارکت حداکثری را در مراسمات آن شهید بزرگوار داشته باشند.

 

گفتنی است حجت الاسلام سجاد شهرکی متولد دهه شصت است که امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان بود که در 12 آبان 1401 توسط افراد مسلح ترور و به شهادت رسید.

 

از فعالیت های این روحانی دلسوز و وحدت ساز، ایجاد پایگاه سلامت معتادان بود که توانست نزدیک به 500 معتاد را بازپروری نماید.

 

اوحامی محرومان، مرد مواسات و کمک رسانی به نیازمندان و به شدت تلاشگر در مبارزه با کرونا، همراه و همدل با جوانان و نوجوانان و انقلابی با اقتداری بود که همیشه پناه مظلومان به شمار می رفت.