حضور گسترده مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 13 آبان
حضور گسترده مسئولان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان در راهپيمايي 13 آبان

حضور گسترده مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 13 آبان

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان گفت: مسئولان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در راهپيمايي 13 آبان حضور گسترده خواهند داشت.
شناسه خبر : 52674 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان کانون های فرهنگی هنری در راهپیمایی 13 آبان حضور گسترده خواهند داشت.

 

حجت الاسلام مهدی پودینه اظهار داشت: 13 آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران است.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران در روز 13 آبان به خیابان ها سرازیر می شوند تا خشم و نفرت خودشان را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند، افزود: با توجه به جنایت های رژیم صهیونستی در غزه و دفاع جانانه استکبار جهانی از رژیم جعلی اسرائیل، امسال راهپیمایی 13 آبان از حساسیت خاصی برخوردار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان دفاع از مظلومان را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان همچون سنوات گذشته با حضور گسترده، حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

 

پودینه گفت: مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی هنری در راهپیمایی 13 آبان در زاهدان، پرچم فلسطین را برافراشته می کنند و پلاکاردهایی که بر روی آنها شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل حک شده، بر روی دستان خود قرار می دهند و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر خواهند داد.

 

گفتنی است 13 آبان روز دانش آموز و استکبار ستیزی است که در سه مقطع تاریخی سال های 1343( تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه)، 1357( کشتار وحشیانه دانش آموزان) و 1358( تسخیر لانه جاسوسی) به نماد عزت، مقاومت، دشمن شکنی و استکبار ستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت و خواری دشمنان این مرز و بوم تبدیل شده است.

 

همه ساله به مناسبت گرامیداشت این روز دانش آموزان راهپیمایی های ضد استکباری در شهرهای مختلف برگزار می کنند.