حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان را در برنامه داریم.
حمايت از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان را در برنامه داريم.

حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان را در برنامه داریم.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي سيستان و بلوچستان با بيان اينکه بايد کار فرهنگي و هنري در مساجد رونق بگيرد، گفت: حمايت از کانون هاي فرهنگي هنري سيستان و بلوچستان را در برنامه داريم.
شناسه خبر : 52842 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: مهرداد عرب اول، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با حجت الاسلام مهدی پودینه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان داشت: کانون های فرهنگی هنری می توانند ابزاری برای سوق دادن جوانان به مکان های مذهبی باشند.

 

وی با بیان اینکه حمایت از کانون های فرهنگی هنری در دستور کار قرار دارد، افزود: از کانون های فرهنگی هنری که دارای برنامه های فرهنگی و هنری باشند، حمایت خواهیم کرد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان یادآور شد: در بحث خرید تجهیزات برای کانون های فرهنگی هنری از هیچ کمک مالی دریغ نخواهیم کرد.

 

همچنین در این نشست، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کمبود بودجه و اعتبار به کار فرهنگی و هنری در مساجد لطمه خواهد زد، یادآور شد: نیازمند نگاه ویژه و خاص  سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلاوچستان به کانون های فرهنگی هنری هستیم.