حضور مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد زاهدان در آیین تجلیل از خادمین ابا عبدالله الحسین(ع)
حضور مسئولان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد زاهدان در آيين تجليل از خادمين ابا عبدالله الحسين(ع)

حضور مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد زاهدان در آیین تجلیل از خادمین ابا عبدالله الحسین(ع)

در آيين تجليل از خادمين ابا عبدالله الحسين(ع)،(خادم الحسين) که در تالار فردوسي دانشگاه سيستان و بلوچستان برگزار شد، تعدادي از مسئولان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد زاهدان حضور يافتند.
شناسه خبر : 52843 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: آیین تجلیل از خادمین ابا عبدالله الحسین(ع)،(خادم الحسین) با حضور تعدادی از مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد زاهدان، در محل تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 

در این مراسم آیت الله محامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان حضور داشت، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: عظمت خاندان اهل بیت(ع) بسیار زیاد است برای اینکه در دستگاه امام حسین علیهم السلام افتخار نوکری این خاندان را داریم، خدا را شاکریم که ما را در زمره خادمین ایشان قرار داده است.

 

وی اضافه کرد: امسال دومین سال برگزاری این آیین است که در آن قرار داریم و بخشی از فعالان محرم، صفر و اربعین در حوزه میزبانی از زائران امام حسین(ع) در این مراسم حضور پیدا کرده اند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: سیستان و بلوچستان جلوه گاه زیبایی های خدمت به امام حسین(ع) و زائران آن حضرت است به طوری که از شمال تا جنوب شهرها و روستاهای این خطه، خادمی خاندان اهل بیت(ع) و زائران امام حسین(ع) را می کنند، این خدمت گزاری هیچ حد و مرزی ندارد، قومیت و مذهب نمی شناسد.