افتتاح ایستگاه مطالعه در کانون فرهنگی هنری ام المصائب، مسجد فاطمه الزهراء(س)، شهرستان نیمروز
افتتاح ايستگاه مطالعه در کانون فرهنگي هنري ام المصائب، مسجد فاطمه الزهراء(س)، شهرستان نيمروز

افتتاح ایستگاه مطالعه در کانون فرهنگی هنری ام المصائب، مسجد فاطمه الزهراء(س)، شهرستان نیمروز

در راستاي ترويج فرهنگ کتابخواني، يک سري قفسه و ميز مطالعه به کانون فرهنگي ام المصائب مسجد فاطمه الزهراء(س)، شهرستان نيمروز از طرف ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان با حضور مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اهدا شد.
شناسه خبر : 53092 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، یک سری قفسه و میز مطالعه به کانون فرهنگی هنری ام المصائب، مسجد فاطمه الزهراء(س)، شهرستان نیمروز از طرف ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا شد.

 

در این مراسم که با حضور مردم روستای خراشادی برگزار شد، ایستگاه مطالعه کانون فرهنگی هنری ام المصائب افتتاح شد.

 

علی سرگزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: بایستی کانون های فرهنگی مساجد که به نوعی میزبان قشر جوان و نوجوان می باشند با بهره گیری از خدمات داده شده به دنبال جذب جوانان در مساجد باشند چرا که قشر جوان و نوجوان ما نیازمند حمایت هستند، برای شکل گیری جامعه ای پویا و در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همه توان به دنبال تقویت کانون های مساجد فرهنگی می باشد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم تقویت کانون های مساجد، بیان داشت: در همین راستا با رایزنی های به عمل آمده در حال شکل گیری جلسه ای با مدیران مختلف، از جمله اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه های مرتبط هستیم.

 

سرگزی گفت: باید فضای مناسب ورزشی در کنار مسائل فرهنگی برای نوجوانان و جوانان در کانون های مساجد پیش بینی کنیم تا بتوانیم نوجوانان و جوانان را در مسیر پویایی قرار دهیم.