تفاهم نامه سازمان فرهنگی شهرداری زاهدان با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد هرچه سریعتر منعقد شود.
تفاهم نامه سازمان فرهنگي شهرداري زاهدان با ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي مساجد هرچه سريعتر منعقد شود.

تفاهم نامه سازمان فرهنگی شهرداری زاهدان با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد هرچه سریعتر منعقد شود.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد سيستان و بلوچستان گفت: تفاهم نامه سازمان فرهنگي شهرداري زاهدان با ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي مساجد هر چه سريعتر منعقد شود تا همکاري و کارها رسميت پيدا کند.
شناسه خبر : 53563 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: حجت الاسلام مهدی پودینه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با پیمان نارویی سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان بیان داشت: بیش از 1400 کانون فرهنگی هنری در مساجد سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

 

وی بر برگزاری جلسات برای انجام کارهای فرهنگی مشترک بین کانون های فرهنگی هنری مساجد با شهرداری تاکید کرد و افزود: پیش نویس تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با شهرداری ارائه شده است که امیدواریم هرچه زودتر این تفاهم نامه به امضای دو طرف برسد تا یکسری کارهای فرهنگی و هنری در سطح مساجد انجام دهیم.

 

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان در این نشست با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری دارای پایگاه اجتماعی هستند، اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری ظرفیتی هستند که قطعا می توانند به کمک ما بیایند و در تحقق اهداف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یاریگر باشند.

 

پیمان نارویی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد جزء برنامه های ما است، تصریح کرد: دو طرح در زمینه کارهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پیش بینی شده است.

 

وی به دوره های آموزشی در بحث های اجتماعی مرتبط به حوزه شهری در مساجد اشاره کرد و افزود: از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استفاده خواهیم کرد.

 

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان به تفاهم نامه سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اشاره کرد و یادآور شد: پیش نویس تفاهم نامه نیاز به بازنگری دارد تا در مرحله بعد به امضای دو طرف برسد. به این تفاهم نامه خوش بین هستیم و بر اساس این تفاهم نامه فعالیت های ما نگاه محله محوری خواهد داشت.