دوره های آموزشی تولید محتوا در مساجد زاهدان
دوره هاي آموزشي توليد محتوا در مساجد زاهدان

دوره های آموزشی تولید محتوا در مساجد زاهدان

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان گفت: به صورت پايلوت دوره هاي آموزشي توليد محتوا در تعدادي از مساجد زاهدان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 53761 تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: حجت الاسلام مهدی پودینه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان در دومین نشست مقدماتی دوره های آموزشی تولید محتوا در مساجد زاهدان بیان داشت: قبول دارم که کار فرهنگی بدون بودجه و اعتبار ابتر است، اما می توان به صورت شکسته و بسته آن کار را انجام داد و ما هم در حد توان در خدمت شما هستیم.

 

وی به برگزاری دوره های آموزشی تولید محتوا در مساجد زاهدان اشاره کرد و افزود: دوره آموزشی تولید محتوا به صورت پایلوت در تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد زاهدان برگزار می شود و این روند در دیگر کانون ها هم استمرار خواهد داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در قالب دوره آموزشی تولید محتوا، کار تربیت نیرو انجام می شود، یادآور شد: دوره آموزشی تولید محتوا یک کار جهادی است و بخش نامه برای برگزاری ندارم و کار دلی است، لذا کانون ها بستر برگزاری این دوره های آموزشی را فراهم کنند تا کار تربیت و کادر سازی در کانون های فرهنگی و هنری شکل گیرد.

 

جواد حائری کارشناس مذهبی و فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان در این نشست اظهار داشت: ما چند سالی است که در حوزه تربیت، فعالیت می کنیم و تشکیلاتی داریم که قصد داریم در کانون های فرهنگی و هنری برای کار تربیتی ویژه کودکان و نوجوانان مربیانی تربیت کنیم.

 

وی با بیان اینکه حوزه فعالیتی کار ما در عرصه های تشکیلاتی نظام مند، تولید محتوا و نرم افزار است، افزود: باید در تمامی فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی نگاه تربیتی داشته باشیم.