پیام تسلیت مدیر فهما سیستان و بلوچستان در پی شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای فراجا در راسک
پيام تسليت مدير فهما سيستان و بلوچستان در پي شهادت مظلومانه جمعي از نيروهاي فراجا در راسک

پیام تسلیت مدیر فهما سیستان و بلوچستان در پی شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای فراجا در راسک

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان در پي شهادت مظلومانه جمعي از نيروهاي فراجا در شهرستان راسک پيام تسليت صادر کرد.
شناسه خبر : 53842 تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان در پی شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای فراجا در شهرستان راسک پیام تسلیت صادر کرد. به گزارش متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون

 

دشمنان ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت زده و خشمگین شده اند، بار دیگر به واسطه مزدوران حقیرشان در گروهک های تروریستی، خون جمعی از جان بر کفان سلحشور کشور ما را که در مرزبانی فراجا مشغول تأمین امنیت و آرامش مردم هستند، بر زمین ریختند.

 

این جنایت ادامه ی توطئه ی دولتهای دست نشانده ی آمریکا در منطقه است که هدف خود را ایجاد ناامنی در کشور عزیز ما قرار داده اند.

 

به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه ی دشمنی ها فائق خواهد آمد.

 

اینجانب شهادت مظلومانه این غیور مردان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، همرزمان و خانواده  های مکرم این شهیدان عزیز و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 

حجت الاسلام مهدی پودینه

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان