کانون های مساجد سیستان و بلوچستان از نظر مالی و تجهیزات مورد حمایت قرار گیرند.
کانون هاي مساجد سيستان و بلوچستان از نظر مالي و تجهيزات مورد حمايت قرار گيرند.

کانون های مساجد سیستان و بلوچستان از نظر مالی و تجهیزات مورد حمایت قرار گیرند.

امام جمعه مسجد جامع حنفاي اهل سنت خاش با بيان اينکه بايد مساجد به محل تعليم و تربيت فرزندان ما تبديل شوند، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان از نظر مالي و تجهيزات مورد حمايت قرار گيرند.
شناسه خبر : 58951 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه اهل سنت خاش در آیین تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان بیان داشت: مساجد محل تعلیم و تربیت، تجلی گاه وحدت، نماد اخوت و برادری است و در مالکیت فرد، افراد، موسسه و موسسات نیست.

 

وی با بیان اینکه مساجد مدرسه عمومی و رایگان و محل داوری های مردمی و همه اجتماعات است که نیاز دینی مردم را بر طرف می کند، افزود: مسجد جایگاه ویژه در دین مبین اسلام دارد.

 

امام جمعه مسجد جامع حنفای اهل سنت خاش با اشاره به اینکه مساجد ارزش بسزایی در جمهوری اسلامی ایران دارند، یادآور شد: کانون های مساجد برای امور فرهنگی مسجد و جهت رشد و شکوفایی و تعلیم و تربیت است.

 

حسین زهی با بیان اینکه از تریبون مساجد ندای الله، رسول الله، اصحاب و اهل بیت علیه السلام بر می خیزد، تصریح کرد: مسجد محل شکوفا شدن درست و صحیح فرزندان ما در راستای ارتقای عقاید و وحدت اسلامی است.

 

وی با تأکید بر اینکه حمایت عمومی و همه جانبه از مساجد شکل گیرد، افزود، مشارکت در ساخت و امور فرهنگی و هنری مساجد وظیفه امت اسلامی است.

 

امام جمعه مسجد جامع حنفای اهل سنت خاش ادامه داد: مسجد جایگاهی است که نور آن از زمین تا عرش متجلی است؛ کسانی که در امر ساخت و ساز مساجد مشارکت می نمایند نوری آنان را فرا می گیرد.

 

حسین زهی گفت: برای اینکه فرزندان ما از فضای مجازی نجات پیدا کنند باید مساجد محل تعلیم و تربیت فرزندان ما باشد.

 

وی از زحمات حجت الاسلام پودینه مدیر سابق کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر کرد و افزود: حجت الاسلام پودینه همکاری تنگاتنگ با مدیران کانون ها داشتند.

 

امام جمعه اهل سنت خاش با اشاره به اینکه کانون های مساجد را دریابید و حمایت کنید، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از نظر مالی و تجهیزات مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند برای نوجوانان و جوانان جذابیت داشته باشند.