نهضت بازگشت به مساجد در سیستان و بلوچستان شکل بگیرد.
نهضت بازگشت به مساجد در سيستان و بلوچستان شکل بگيرد.

نهضت بازگشت به مساجد در سیستان و بلوچستان شکل بگیرد.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان گفت: با يک برنامه ريزي از سوي ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، نهضت بازگشت به مساجد به ويژه در بين جوانان و نوجوانان شکل بگيرد و ما هم از هر کمکي دريغ نخواهيم کرد.
شناسه خبر : 58954 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: علی سرگزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان به اهمیت کانون های فرهنگی هنری در مساجد اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب ما از مساجد شکل گرفت.

 

وی با بیان اینکه هر مسجد، یک فرهنگسرا است، افزود: مسجد یک پیام بزرگ برای همه ما دارد و آن این است که آغاز و پایان هر کاری در مسجد است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تأکید بر اینکه باید نهضت بازگشت به مساجد در بین جوانان و نوجوانان شکل بگیرد، ادامه داد: بهترین و شاخص ترین افراد جامعه ما تربیت شده مسجد هستند.

 

سرگزی با اشاره به اینکه از معجزات مساجد غافل شده ایم، گفت: با یک برنامه ریزی از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، نهضت بازگشت به مساجد به ویژه در بین جوانان و نوجوانان شکل بگیرد و ما از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 

وی افزود: امیدواریم همه امورات منتج به آن شود که آموزه های ناب محمدی را در جامعه گسترش دهیم.