تمام قد در خدمت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان خواهیم بود.
تمام قد در خدمت ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان خواهيم بود.

تمام قد در خدمت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

جهانشاهي: تمام قد در خدمت ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان خواهيم بود.
شناسه خبر : 58959 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: مصطفی جهانشاهی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان بیان داشت: در جلسه بسیار مهمی هستیم، امور مساجد برای ما حائز اهمیت است و به دنبال آن هستیم که تکلیف خودمان را در برابر مساجد به خوبی انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه صبر و تواضع حجت الاسلام پودینه مدیر سابق کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان برای من شاخص و الگو بوده است، افزود: حجت الاسلام پودینه در هر سنگری باشند منشأ ثمرات و برکات متعددی خواهند بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان نمود: خدا را شاکرم که مسئولیت مهم مدیریت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بعد از حجت الاسلام پودینه به شخصیت ارزشمندی همچون حجت الاسلام پیشه ور داده شد زیرا که در مدت کوتاهی که آقای پیشه ور در سازمان تبلیغات بودند منشأ برکات فراوانی بودند.

 

جهانشاهی با اشاره به اینکه حجت الاسلام پیشه ور شخصیتی با سطح علمی بالا است، گفت، حجت الاسلام پیشه ور تجربه زیستی در حوزه اجرا و عملیات دارد.

 

وی با بیان اینکه امروزه رویش های متعددی در سیستان و بلوچستان داریم، افزود: قبول مسئولیت در این دوران که با محاصره تبلیغاتی و مشکلات در استان روبه رو هستیم کار سنگینی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان یادآور شد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حمایت های مادی و معنوی، نگاه پدرانه و مهرورزانه خود را به مجموعه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته باشند.