جلسه طرح «باشگاه بچه های مسجد» در زاهدان
جلسه طرح «باشگاه بچه هاي مسجد» در زاهدان

جلسه طرح «باشگاه بچه های مسجد» در زاهدان

جلسه طرح «باشگاه بچه هاي مسجد» (ياوران مسجد) با حضور مديريت و کارشناسان ستاد و مسئولان کانون هاي فرهنگي و هنري در زاهدان برگزار شد.
شناسه خبر : 60617 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۷
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان،جلسه رابطین شهرستانی  طرح «باشگاه بچه های مسجد» (یاوران مسجد) با حضور مدیریت و کارشناسان ستادو مسئولان فرهنگی و هنری زاهدان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 در این جلسه حجت الاسلام پیشه ور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان به طرح باشگاه بچه های مسجد(یاوران  مسجد) ومحورهای اساسی این طرح اشاره کرد و  خواستار افزایش تعداد اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزایش تعداد کانون های فرهنگی هنری، فراهم کردن زیرساخت های لازم جهت پیوند شبکه کانون های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی و فرهنگی شد.

مدیرستاد کانون‌های مساجد سیستان و بلوچستان به ارائه بسته های تشویقی و انگیزشی به یاوران مسجد از طریق ثبت نام عضو در سامانه بچه های مسجد و قرعه کشی آن شامل جوایزی نظیر لپ تاب و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس  اشاره کرد.

در ابتدای این جلسه مسئولان کانون های فرهنگی و هنری زاهدان نظرات و پیشنهادات خودشان را در مورد طرح «باشگاه بچه های مسجد» (یاوران مسجد)  ارائه کردند.