۱۲ فروردین پشتوانه محکم جمهوریت نظام اسلامی است
۱۲ فروردين پشتوانه محکم جمهوريت نظام اسلامي است

۱۲ فروردین پشتوانه محکم جمهوریت نظام اسلامی است

مدير ستاد کانونهاي فرهنگي و هنري مساجد سيستان و بلوچستان گقفت: فروردين ماه سال ۱۳۵۸ پشتوانه محکم جمهوريت نظام اسلامي بوده و اين نظام الهي و مردمي را در بيش از چهل سال گذشته در برابر توطئه‌ها، فتنه‌ها و بحران‌سازي‌هاي نظام سلطه و استکبار جهاني مصون کرده است.
شناسه خبر : 61192 تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۰۷
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان؛حجت الاسلام وهاب پیشه ور با تبریک و گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، چرا که ملت بزرگ و بصیر ایران در این روز تاریخی در سال ۱۳۵۸ با حضور آگاهانه، متعهدانه و پرشور در رفراندومی به یاد ماندنی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیدند.
وی افزود: در این روز و برای نخستین‌بار در تاریخ حیات سیاسی ایران، با اراده و به انتخاب مردم، نظام سیاسی مردم‌سالار، بر اساس دین مبین و قوانین سعادت‌بخش و مقدس اسلام ناب محمدی (صلی‌الله‌علیه‌وآله) بنا نهاده شد.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری استان ادامه داد: ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ پشتوانه محکم جمهوریت نظام اسلامی بوده و این نظام الهی و مردمی را در بیش از چهل سال گذشته در برابر توطئه‌ها، فتنه‌ها و بحران‌سازی‌های نظام سلطه و استکبار جهانی مصون کرده و یک الگوی بومی کارآمد در قالب مردم سالاری دینی به جهانیان ارائه کرده است.
پیشه ور تأکید کرد: اینک که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه پنجم حیات خود به گام دوم خود رسیده است می بایست همگان تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف والای این مرحله بزرگ انجام دهند.
وی گفت: به طور قطع اجرای دقیق گام دوم انقلاب اسلامی، رشد و شکوفایی در تمام زمینه ها و در نهایت اعتلای روز افزون را تحت رهبری های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی دارد و بدون شک تحقق این امر، چون گذشته نیازمند مشارکت مردم همیشه حاضر در صحنه است تا این اهداف به سرانجام و نتیجه برسد و دشمنان مایوس شوند.