فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری به مساجد حیات دوباره می بخشد
فعاليت‌هاي کانون‌هاي فرهنگي و هنري به مساجد حيات دوباره مي بخشد

فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری به مساجد حیات دوباره می بخشد

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد سيستان و بلوچستان با بيان اينکه نقش کانون هاي فرهنگي و هنري در مساجد بر کسي پوشيده نيست، گفت: فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي و هنري به مساجد حيات دوباره مي بخشد.
شناسه خبر : 63123 تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۶:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان،حجت الاسلام  میربهاء امام جماعت مسجد حضرت معصومه(س) زاهدان با حجت الاسلام وهاب پیشه ور مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان  دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار  حجت الاسلام وهاب پیشه ور مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان  به اجرای طرح پایش کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان اشاره کرد و بیان داشت: کانون های فرهنگی و هنری نقش مهمی در مساجد دارند.

وی با بیان اینکه جذب جوانان و نوجوانان در اولویت کانون های فرهنگی و هنری بوده و است، افزود: تمام فعالیتهای کانون در سایت بچه های مسجد در تابستان  بارگذاری  می شود؛ در این زمینه مشوق هایی برای کانون هایی که فعالیت های مسجد خودشان را در سایت بچه‌های مسجد ثبت کنند، پیش بینی شده است

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان خاطرنشان نمود: در قالب طرح و برنامه،کانون ها در سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار می گیرند.